Bent u ondernemer en wilt u weten hoe uw bedrijf in aanmerking kan komen voor opdrachten van de gemeente Hoeksche Waard? Kom dan langs bij het inkoopspreekuur op maandag 14 april. Dit is hét moment om in gesprek te gaan met inkoopadviseurs en accountmanagers van de gemeente Hoeksche Waard.
Tijdens het spreekuur krijgt u inzicht in het gemeentelijk inkoop- en aanbestedingsproces. U hoort waar kansen liggen voor lokale leveranciers en hoe u zich kunt voorbereiden op toekomstige aanbestedingen. Hiermee draagt de gemeente bij aan een sterke, duurzame lokale economie.
Belangrijk om te weten:
- Vragen over lopende aanbestedingen worden niet behandeld.
- Wanneer: Maandag 14 april, van 9.00 tot 10.00 uur
- Waar: HWwerkt!, Jan van der Heijdenstraat 11, Oud-Beijerland
- Aanmelden: Niet nodig – u kunt zich ter plekke melden bij de receptie.
Vragen?
Stuur een e-mail naar: inkoop@gemeentehw.nl